уторак, 9. април 2013.

Welcome to St. Tropez!

Prekjuce sam posetila St. Tropez sa drustvom, i odusevljena sam ovom lukom na Sredozemnom moru u kojoj su poredjane jahte, kafici, prodavnice,... - ma sve je savrseno. Ni malo me ne cudi sto je ovaj gradic izbor raznih umetnika, boema, i svetskog dzet-seta. Grad je maksimalno cist i sredjen, i vlada neka jako prijatna atmosfera. Kada smo stigle, moja drugarica Stefani i ja smo prosetale marinom sa njetim psom Zekom koji je na slikama. Posle smo popile kafu da malo odmorimo, i pojele vrhunski italijanski sladoled.











      Ovaj grad je svoju najvisu tacku popularnosti stekao davne 1956. godine kada je, na plazi koju smo takodje posetili (na slikama dole), sniman film "I bog stvori ženu", sa Brizit Bardo u glavnoj ulozi. Postoji samo jedna rec da se moj celokupni utisak iskaze- SAVRSENSTVO!









                                                      Blazer: H&M
                                                      Shirt: Zara
                                                      Pants: Zara
                                                      Bag: Gucci
                                                      Sunglasses: John Galliano
                                                      Sneakers: Gerard Darel
                                                      Bracelets: H&M, something from Rome
                                                      Ring and hat: Promod

Нема коментара:

Постави коментар