петак, 5. април 2013.

Roma part 2

U ovom vecnom gradu uzivala sam setajuci kroz divne, kaldrmom poplocane ulicice. U Rimu se na svakom koraku mozete iznenaditi nekom impozantnom gradjevinom, ulicnim prodavcima, fontanama, poslasticarnicama,... Sladoled im je stvarno najbolji na svetu, i uzivala sam jeduci ga, iako u sustini i nisam neki fan. Odusevio me je i kafic na krovu gde sam pila jedan od najboljih koktela do sad, a mozda me je samo ocarao pogled na Spanske stepenice. Ponela sam i nekoliko pari cipela sa visokom stiklom, ali to je jedna od vecih gresaka, jer su me i u ravnim bolele noge, a posle kupovine novih stvari imala sam veliki problem sa kilazom kofera. Naime, ima toliko toga sto treba obici, a greota je koristiti bilo koje prevozno sredstvo, tako da sam stikle iskoristila samo za jedan invent koji je zahtevao takav dress code.
















                                                             Blazer: H&M
                                                             Shirt:   H&M
                                                             Pants:  H&M
                                                             Boots:  Butterfly Italy
                                                             Bag:    Versace Jeans
                                                             Sunglasses: John Galliano & Ray Ban

2 коментара: